Opis gry:
Future Imperfect to modułowe rozszerzenie do gry Anachrony, oferujące cztery nowe moduły, które rozszerzają możliwości gry poza nowe horyzonty. Te moduły mogą być używane samodzielnie, ale są również kompatybilne ze sobą, jak i z większością dotychczasowych oraz przyszłych modułów i rozszerzeń do Anachrony.
Budynki Neutronidowe oferują zestaw 4 nowych budynków, które stają się coraz bardziej efektywne, im więcej Elektrowni posiadasz.
Moduł Hypersync pozwala na wykonanie akcji w Stolicy bez faktycznego umieszczania Egzoszkieletu, a następnie w przyszłości wykorzystanie nowej Akcji Hypersync, aby wpłynąć na przeszłość. Stawia to poważne wyzwanie dla kontinuum czasoprzestrzennego, zwiększając ryzyko Paradoksów, ale często ryzyko jest warte nagrody i elastyczności. Moduł ten jest obsługiwany dla 1-4 graczy (wymagane rozszerzenie „Fractures of Time” do gry solo).
Z modułem Quantum Loops nie jesteś już ograniczony do warpowania z własnej linii czasowej: moduł otwiera równoległe wszechświaty, gdzie zasoby są bardziej obfite, miejscowi chętnie dołączają do twojej sprawy, lub ich technologia pozwala na skrócenie własnych podróży w czasie… Możliwości mnożą się dzięki nowej płytce Warp, która daje dostęp do potężnych kart Efektów Kwantowych, ale uważaj – aby zamknąć pętlę do równoległego wszechświata, będziesz potrzebować prawdziwego Przełomu… Ten moduł jest obsługiwany dla 1-4 graczy (wymagane rozszerzenie „Fractures of Time” do gry solo).
Moduł „Intrygi Rady” symuluje polityczne machinacje Światowej Rady, wprowadzając do gry dwa nowe aspekty: dodatkową warstwę interakcji między graczami oraz dostosowywalne cele punktacji końcowej gry, które są pod wpływem graczy. Wysyłając Egzoszkielety we właściwe miejsce w odpowiednim czasie, gracze mogą otrzymać dodatkowe zasoby i rywalizować o zbudowanie tabeli płytek Agendy, która zastępuje punktację za Warunki Końcowe gry podstawowej. Ten moduł jest rekomendowany dla 3 lub 4 graczy.
Wpływ na Rozgrywkę
Dodatek ten zmienia sposób, w jaki gracze planują i realizują swoje strategie. Nowe scenariusze i mechaniki wymagają od graczy adaptacji i tworzenia nowych planów, aby sprostać zmieniającym się warunkom.
Dla Kogo Jest To Rozszerzenie?
Anachrony: Future Imperfect jest idealne dla graczy, którzy cenią sobie „Anachrony” i chcą dodatkowo wzbogacić swoje doświadczenie gry. Jest to szczególnie atrakcyjne dla tych, którzy lubią eksplorować nowe strategiczne możliwości i cieszyć się z różnorodności rozgrywki.
Anachrony: Future Imperfect jest fascynującym rozszerzeniem, które wprowadza nowe wymiary i możliwości do gry Anachrony. Przez dodanie nowych scenariuszy i modułów, rozszerzenie to znacznie zwiększa powtarzalność i głębię rozgrywki, oferując graczom nowe wyzwania i ścieżki do zwycięstwa.
Zawartość pudełka:
instrukcja
2 plansze
karty
znacznik
Podstawowe informacje:
liczba graczy: od 1 do 4
wiek: od 15 lat
czas rozgrywki: 90 – 150 min.
wydawca: Mindclash Games
autor: Dávid Turczi , Viktor Peter , Richard Amann
wydanie: angielskie
Ocena rozgrywki:
Losowość
Interakcja:
Złożoność
Okiem Gracza:
Najczęsciej zadawane pytania:
Czym jest "Future Imperfect"?
„Future Imperfect” to modułowe rozszerzenie do gry „Anachrony”. Oferuje ono cztery nowe moduły – Neutronide Buildings, Hypersync, Quantum Loops i Intrigues of the Council – każdy z nich wprowadza unikalne mechaniki i rozszerza możliwości gry.
Czy mogę grać w "Future Imperfect" bez posiadania podstawowej wersji "Anachrony"?
Nie, to rozszerzenie wymaga posiadania podstawowej wersji gry „Anachrony” do gry.
Czy moduły w "Future Imperfect" mogą być używane razem?
Tak, moduły można używać oddzielnie lub w dowolnej kombinacji z sobą oraz z większością dotychczasowych i przyszłych modułów i rozszerzeń „Anachrony”.
Co wnosi moduł Neutronide Buildings?
Moduł ten wprowadza zestaw 4 nowych budynków, które stają się bardziej efektywne, im więcej posiadasz Elektrowni.
Jak działa moduł Hypersync?
Moduł Hypersync pozwala na wykonanie akcji w Stolicy bez umieszczania Egzoszkieletu, a następnie wpłynięcie na przeszłość za pomocą Akcji Hypersync. Jednak zwiększa to ryzyko Paradoksów.
Czym jest moduł Quantum Loops?
Moduł Quantum Loops pozwala na warpowanie z równoległych wszechświatów, gdzie zasoby są bardziej obfite. Otwiera to nowe możliwości strategiczne, ale wymaga osiągnięcia Przełomu, aby zamknąć pętlę.
Jak działa moduł Intrigues of the Council?
Moduł ten wprowadza polityczne machinacje Światowej Rady, dodając nową warstwę interakcji między graczami i dostosowywalne cele punktacji końcowej, które są pod wpływem graczy.
Dla ilu graczy jest przeznaczony "Future Imperfect"?
Większość modułów w „Future Imperfect” jest przeznaczona dla 1-4 graczy, ale moduł „Intrigues of the Council” jest zalecany dla 3 lub 4 graczy.
Czy potrzebne są jakieś inne rozszerzenia do gry "Future Imperfect"?
Rozszerzenie „Fractures of Time” jest wymagane do gry solo w modułach Hypersync i Quantum Loops.
Redakcja okiemgracza.pl
Arkadiusz "Święty" Świętoń, Mateusz "Owca" Owczarek, Michał "Foka" Zając
Zapaleni miłośnicy gier planszowych, którzy od wielu lat eksplorują różnorodny świat tych gier. Ich pasja do gier wykracza poza zwykłą rozrywkę; wolne chwile poświęcają na szczegółową analizę nowych gier, zagłębiając się w ich mechanikę, strategie i elementy tematyczne. Ich podejście do gier jest zarówno intelektualne, jak i przyjemne, co czyni ich szanowanymi postaciami w społeczności graczy.
Jest jeszcze Piątkowski Klub Planszowy, działający na północy Poznania. Spotkania odbywają się w każdą niedzielę na Fort Va od godz.…