Smash Up: Awesome Level 9000

Opis gry:

Nie sądziłeś, że Twój Smash Up jest już dosyć niesamowity z Piratami, Ninja i Zombiakami? No to się pomyliłeś, kolego!

Do walki ostatecznej dołączają z rozszerzeniem Smash Up: Awesome Level 9000 śmiercionośne rośliny, steampunkowcy, duchy i niedźwiedzia kawaleria!

  • Rośliny rozrastają się bez granic,
  • Steampunkowcy dostosowują bazy do swoich potrzeb,
  • Duchy wydobywają się z zaświatów, 
  • Niedźwiedzia kawaleria odstrasza przeciwników.

Z tymi taliami możesz świetnie się bawić w parę, ale dlaczego się zatrzymywać? Połącz je z podstawowymi frakcjami, by zwiększyć liczbę graczy do czterech i poczuć jak Twoja niesamowitość leci w górę i to nie windą, a rakietą!

Brzmi nieźle, co?

Zawartość pudełka:

4 frakcje po 20 kart każda
8 kart baz
1 zestaw żetonów
instrukcja.

Podstawowe informacje:

liczba graczy: 2
wiek: 12+
czas rozgrywki: ok. 45 min.
wydawca: Bard
autor: Paul Peterson
wydanie: polskie

Ocena rozgrywki:

Losowość

Interakcja:

Złożoność

Okiem Gracza:

Najczęsciej zadawane pytania:

Co to jest Smash Up: Awesome Level 9000?

Smash Up: Awesome Level 9000 to drugi zestaw do gry Smash Up, która polega na łączeniu różnych frakcji i walce o bazy. W tym zestawie znajdziesz cztery nowe frakcje: Zabójcze Rośliny, Steampunkowcy, Duchy i Niedźwiedzia Kawaleria. Każda frakcja ma swój własny styl gry i specjalne zdolności.

Jak grać w Smash Up: Awesome Level 9000?

Smash Up: Awesome Level 9000 można grać samodzielnie lub połączyć z podstawowym zestawem Smash Up lub innymi rozszerzeniami. Na początku gry każdy gracz wybiera dwie frakcje i łączy je w jedną talię. Następnie gracze dobierają po pięć kart i odkrywają losowo osiem baz. W swojej turze gracz może zagrać jedną kartę akcji i jedną kartę postaci na dowolnej bazie. Celem gry jest zdobycie punktów zwycięstwa poprzez przejmowanie baz. Gra kończy się, gdy jeden z graczy zdobędzie 15 punktów zwycięstwa.

Jakie są specjalne zdolności frakcji z Smash Up: Awesome Level 9000?

Oto krótki opis każdej frakcji:
Zabójcze Rośliny: Rośliny rozrastają się bez granic i mogą się przenosić między bazami. Mają też zdolność niszczenia postaci przeciwników i zwiększania swojej siły.
Steampunkowcy: Steampunkowcy dostosowują bazy do swoich potrzeb i umieszczają na nich karty akcji, które dają im różne korzyści. Mają też zdolność odrzucania kart z ręki, by zyskać dodatkowe efekty.
Duchy: Duchy wydobywają się z zaświatów i mają zdolność grania dodatkowych kart, gdy mają mało kart na ręce. Mają też zdolność odrzucania kart z ręki, by zwiększać swoją siłę lub wpływać na przebieg gry.
Niedźwiedzia Kawaleria: Niedźwiedzia Kawaleria odstrasza przeciwników i ma zdolność przesuwania postaci między bazami. Mają też zdolność zwiększania swojej siły lub zmniejszania siły przeciwników.

Redakcja okiemgracza.pl
Redakcja okiemgracza.pl

Arkadiusz "Święty" Świętoń, Mateusz "Owca" Owczarek, Michał "Foka" Zając

Zapaleni miłośnicy gier planszowych, którzy od lat eksplorują różnorodny świat tych gier. Ich pasja do gier wykracza poza zwykłą rozrywkę; wolne chwile poświęcają na szczegółową analizę nowych gier, zagłębiając się w ich mechanikę, strategie i elementy tematyczne. Ich podejście do gier jest zarówno intelektualne, jak i przyjemne, co czyni ich szanowanymi postaciami w społeczności graczy.

Ocena ogólna:

5/5